Ηλίθια αθλήματα

Πραγματικά είμαι έξαλλος.
Πήγα σήμερα να ρωτήσω για μία ζυγαριά. Μέσα ήταν ένας με την κόρη του και αγόραζε κάτι τσιγκαλίδια γιατί η μικρή που δεν ήταν πάνω από 14 με 15 έπασχε από σπονδυλόλυση. Με λίγα λόγια είχε μικρο-κατάγματα στην σπονδυλική στήλη επειδή έπαιζε βόλεϊ. Έτσι θα αποκτήσει σοβαρότατα προβλήματα και θα υποφέρει άσχημα στο μέλλον, επειδή ο ηλίθιος πατέρας της, υπακούοντας στην ηλίθια μόδα που επικρατεί στην ηλίθια κοινωνία μας, έστειλε την κόρη του σε έναν ηλίθιο γυμναστή για να παίξει αυτό το ηλίθιο παιχνίδι.
Είμαι εξήντα χρονών και ΟΛΟΙ οι γνωστοί μου που έχουν κάποιο ορθοπεδικό πρόβλημα, το απέκτησαν ή το επιδείνωσαν με αυτήν την ηλίθια μανία για «αθλητισμό».
Αν υπήρχε μυαλό σε αυτόν τον κόσμο θα έπρεπε να απαγορευτεί το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και το βόλεϊ. Αυτά τα ηλίθια παιχνίδια είναι τα πιο καταστροφικά, καταστρέφουν αρθρώσεις και συνδέσμους, δημιουργώντας έτσι απίστευτα προβλήματα υγείας. Προβλήματα που κανένας δεν τα συνδέει με τα τρία αυτά ΜΟΔΑΤΑ «αθλήματα»
Και προφανώς θα αντιδράσετε για αυτό το κείμενο, αφού μεγαλώσατε σε έναν κόσμο που τα έχει θεοποιήσει, αλλά προσέξτε λίγο και θα διαπιστώσετε ότι έχω δίκιο.

5 ἀπαντήσεις στὸ “Ηλίθια αθλήματα

  1. προσπάθησα πολύ αλλά δεν βρήκα που έχεις δίκιο.
    Ο αθλητισμός -ανάλογα με το άθλημα- μπορεί να παρουσιάσει διάφορους τραυματισμούς και προβλήματα, όμως…
    έτσι θα σκεφτόμαστε;
    Προσωπικά έπαιζε ποδόσφαιρο από μικρό παιδί και δεν θα ξεχάσω ποτέ την ημέρα που ο προπονητής μου, μας φόβισε όλους σχετικά με το τσιγάρο. Κανείς από την τότε ομάδα δεν ξεκίνησε ποτέ το τσιγάρο! Κανείς μας δεν έμπλεξε με ναρκωτικά, κανείς δεν έκανε υπερβάσεις στο ποτό και όλοι μας διατηρήσαμε μια σχετικά ισορροπημένη ζωή με σχετικά ωραία σώματα (τουλάχιστον μέχρι πριν μερικά χρόνια).
    Όλοι μάθαμε την έννοια του σεβασμού, του υγιούς ανταγωνισμού, του ευ αγωνίζεσθαι, της ομαδικότητας και της προσπάθειας (κόντρα σε πολλά…).
    Εγώ δεν προχώρησα επαγγελματικά κι έτσι δεν γνώρισα από κοντά τα… άσχημα του αθλητισμού, όμως αν το κόστος όλης αυτής της παιδικής εμπειρίας ήταν η μερική καταπόνηση του σώματός μου (που πάντως δεν παρουσιάζει -δόξα Τω Θεώ- κανένα πρόβλημα), τότε… χαλάλι!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Φυσικά γιατί ήσουν τυχερός ή μάλλον τεμπέλης(!) και δεν έκανες υπερβολές. Και αφού είχες τέτοιο προπονητή ήσουν τυχερός. Οι περισσοτεροι θα πάρουν 100 παιδιά, θα “κάψουν” τα 99 για να δημιουργήσουμ έναν αθλητή και θα παριστάνουν τους τρομερούς.
      -Η πιτσιρικά που ανέφερα: σπασμένος σπόνδυλος, Κύριος είδε τι θα τραβήξει με τις σπονδυλοδεσίες και τα λοιπά..
      – 36 χρονών φίλος μου, από μπάσκετ, διαλυμένοι σύνδεσμοι στο γόνατο. Φυσιοθεραπεία και μετά πιθανή εγχείρηση με όλα τα γνωστά μειονεκτήματα.
      -57 χρονών, φίλος μου, μανιώδη =ςπαίκτης σε μπάσκετ και βόλεϊ. Γόνατα ΧΩΡΙΣ καθόλου χόνδρο, τοποθέτηση άρθρωσης από τιτάνιο στο ένα.
      -25 χρονών, παλιός γνωστός μου, από βόλεϊ: φθορά στους χόνδρους των αρθρώσεων στους αστράγαλους και πόνοι στο περπάτημα.
      -30 χρονών, γείτονας, ποδόσφαιρο/μπάσκετ, εγχείρηση μεσοσπονδυλίου δίσκου για κοίλη.
      -43 χρονών ανιψιά μου, από βόλεϊ σε ομάδα, προβλήματα μέσης.
      Να συνεχίσω; Θα μπορούσα ίσως να θυμηθώ και άλλα περιστατικά που σχετίζονται με τα τρία δολοφονικά αυτά αθλήματα.

      Μοῦ ἀρέσει

  2. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Μιχάλης

  3. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Ο σύγχρονος καταστροφικός πολιτισμός | αἰέν ἀριστεύειν

  4. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Ο σύγχρονος καταστροφικός πολιτισμός | αἰέν ἀριστεύειν

Σχολιάστε

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.