Οι φίλοι μου και εγώ…

Πηγή: Ηρώ

4 φίλοι στο προσκήνιο… Ο Αντώνης, ο Βασίλης, εγώ ο Γιώργος και ο Δήμος…

Λέει ο Βασίλης σε εμένα τον Γιώργο:
-Αυτός ο Αντώνης είναι πολύ θυμώδης… Αμάν… Κοίτα πως κάνει… Καλά, δεν βλέπει αυτό που του συμβαίνει;

Σκέφτομαι εγώ ο Γιώργος:
-Ήθελα να ήξερα, αυτός ο Βασίλης που κριτικάρει τον Αντώνη, δεν καταλαβαίνει ότι είναι το ίδιο θυμώδης με αυτόν; Καλά, δεν βλέπει αυτό που του συμβαίνει;
Και λέω εγώ ο Γιώργος στον Δήμο:
-Ο Βασίλης μου κατηγόρησε τον Αντώνη… Ήθελα να ήξερα, τόσο στραβός είναι αυτός ο Βασίλης; Μα αφού επανειλημμένα έχει εκφραστεί και αυτός με θυμό… Καλά, δεν βλέπει αυτό που του συμβαίνει; Τι λες και εσύ;

Σκέφτεται ο Δήμος:
-Αχχχ… Και να ήξερε και αυτός ο Γιώργος, πόσο θυμώδης είναι, που αναγνωρίζει τον θυμό του Βασίλη, που αναγνωρίζει τον θυμό του Αντώνη… Καλά, δεν βλέπει αυτό που του συμβαίνει;
Και απαντάει μεγαλόφωνα ο Δήμος σε εμένα τον Γιώργο:
Αχχχ… ΚΑΙ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ πόσο θυμώδης είμαι, που αναγνωρίζω τον θυμό σου Γιώργο, που αναγνωρίζεις τον θυμό του Βασίλη, που αναγνωρίζει τον θυμό του Αντώνη!!!

Και τότε ο Δήμος θυμάται ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Τσουάνγ Τσου, σχετικό με το θέμα και την ταύτιση στην οποία πέφτουν όλα τα όντα με σειρά, επειδή ξεχνούν την πρωταρχική τους φύση!!!
Το διαβάζει σε εμένα τον Γιώργο και μου λέει:
-Μην συνεχίσεις Γιώργο, σε παρακαλώ πολύ…

Και τότε εγώ ο Γιώργος, συντετριμμένος, σκέφτομαι:
Εάν ο Αντώνης, ο Βασίλης, εγώ και λιγότερο ο Δήμος, ήμασταν σε ανάμνηση της πρωταρχικής μας φύσης, τίποτα από αυτά δεν θα συνέβαινε…
Και εάν ο Βασίλης, εξ αρχής, έβλεπε τον θυμό όχι στο πρόσωπο του Αντώνη, αλλά στο δικό του πρόσωπο, τίποτα από αυτά δεν θα συνέβαινε…

Για αυτό ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ, γράφει κάπου:
‘Εάν δείτε στον δρόμο έναν μεθυσμένο να τρικλίζει, να πείτε:
Κοίτα πως παραπατάω’

Υποκλίνομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ ο Γιώργος…
Εγώ η Ηρώ!!!

Ἀπαντῆστε

