Ο μοντέρνος κόσμος μας δεν έχει πλέον ανάγκη θεών, θρησκειών και άλλων τέτοιων σκοταδιστικών προλήψεων.
Έχουμε πλέον νέους θεούς:
-την δημοκρατία (όπως μας βολεύει)
-το ελεύθερο εμπόριο (όπως μας βολεύει)
-το χρηματιστήριο (όπως μας βολεύει)Οτιδήποτε άλλο ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ.
Και κυρίως έχουμε ανεβάσει στο βάθρο του αρχηγού τον πανάρχαιο, πρωταρχικό θεό μας: τον Εγωισμό.
Όσες προσπάθειες και αν έχουν γίνει εδώ και χιλιάδες χρόνια, όσο μελάνι και αν δαπανήθηκε από τους σοφούς, όσο αίμα και αν χύθηκε από τους ήρωες, όσες θρησκείες και αν δημιουργήθηκαν από άγιους ανθρώπους, το αποτέλεσμα είναι ένα και μοναδικό:
Ο ανίκητος και τόσο αγαπημένος θεός μας -το ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΕΓΩ μας- κυριαρχεί, διαστρέφει και ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ κάθε προσπάθεια για ειρήνη και ευτυχία στην υφήλιο, μετατρέποντας τις ανθρώπινες ομάδες σε κοπάδια ζώων.
Πρώτο και καλύτερο παράδειγμα ο χριστιανισμός.
Ενώ η βασική αρχή του είναι η αγάπη προς όλους, ακόμα και προς τους εχθρούς, διαστρεβλώθηκε τόσο πολύ ώστε να δημιουργήσει σταυροφορίες, Ιερές Εξετάσεις και γενοκτονίες ολόκληρων «άθεων» πολιτισμών.
Παρ’ όλα αυτά, είτε σας αρέσει είτε όχι, η θρησκεία είναι ένα χρησιμότατο εργαλείο. Η βασική λειτουργία της, από τότε που υπάρχει ο άνθρωπος, είναι να συγκρατεί τις μάζες για να μην εκτρέπονται. Κάτι σαν τα χαλινάρια στα άλογα. Η τιμωρία στην κόλαση είναι ένα καλό κίνητρο για τα ανθρωπόζωα. Δεν κλέβουν, δεν λένε ψέματα, δεν σκοτώνουν, δεν βιάζουν, δεν βασανίζουν, δεν εξαπατούν, δεν καταστρέφουν τα πάντα ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ, αλλά γιατί φοβούνται την τιμωρία. Συμβαίνει το ίδιο με τον κλέφτη που φοβάται την αστυνομία και δεν δρα ανεξέλεγκτα.
Είναι φυσικό να υπάρχει φόβος στην θρησκεία. Αλλά υπάρχει επειδή οι άνθρωποι δεν έχουν κανενός είδους κατανόηση. Είναι σαν τα παιδιά που τρώνε το φαί τους για να μην έρθει και τα πάρει ο μπαμπούλας.
Είναι φυσικό να χρησιμοποιείται η θρησκεία για καταπίεση και απόκτηση δύναμης. Αλλά δεν διαφέρει σε τίποτε από ένα μαχαίρι. Αν σας βάλουν ένα μαχαίρι στον λαιμό για να δώσετε τα λεφτά σας, δεν μπορείτε να κατηγορήσετε ούτε το μαχαίρι, ούτε το μαγαζί από το οποίο αγοράστηκε, ούτε και τον κατασκευαστή του. Θα πρέπει να κατηγορήσετε τον άνθρωπο που το χρησιμοποιεί με άσχημο τρόπο. Γιατί άραγε η θρησκεία θα πρέπει να φταίει ΑΥΤΗ για όσα κάνουν οι ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ οπαδοί της;
Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ είναι το κύριο χαρακτηριστικό οποιουδήποτε πιστού. Τα προχειρότερα παραδείγματα είναι οι «φίλαθλοι» και οι τζιχαντιστές.
Και αν εσείς δεν πιστεύετε σε θεούς και δαίμονες, αλλά κοκορευόσαστε ότι είσαστε άθεοι, αγνωστικιστές, ή ότι άλλο, ισχυριζόμενοι ότι δεν υπάρχει τίποτε πέρα από την μίζερη ζωή που ζείτε, κάτσετε να αναρωτηθείτε τι είναι αυτό που σας κρατάει «πολιτισμένους».
Και αν είσαστε τίμιοι με τον εαυτό σας θα απαντήσετε ότι πρόκειται για δύο πράγματα:
Πρώτον, ο φόβος της ανθρώπινης δικαιοσύνης και τιμωρίας αν σας πιάσουν να κλέβετε, να φοροδιαφεύγετε, να σκοτώνετε κλπ.
Δεύτερον, ένα απροσδιόριστο «κάτι» που φωλιάζει βαθιά μέσα σας και σε κάποιες σπάνιες στιγμές σας «ενοχλεί». Και αυτή η «ενόχληση» σας προτρέπει να φερθείτε με ηθικό τρόπο.
Αυτή η «ενόχληση» είναι το τελευταίο φράγμα που εμποδίζει τους ανθρώπους από το να ζωοποιηθούν τελείως.
Για σκεφτείτε το αυτό: αν δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΕ εκτός από την άθλια ζωή μας μέσα σε αυτόν τον άθλιο πολιτισμό, αν δεν υπάρχει κανενός είδους «έπειτα», αν όλα είναι «ότι φάμε, ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κ…λος μας», τότε τι μας εμποδίζει από το να μετατραπούμε σε ζώα και να αρπάζουμε, να κλέβουμε να σκοτώνουμε, να ερημώνουμε και να κάνουμε κάθε είδους έγκλημα;
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά προσωπικά προτιμώ να θεωρώ ότι υπάρχει «κάτι» το οποίο δεν το βλέπεις, δεν το πιάνεις, δεν έχει γεύση ούτε μυρωδιά. Και χωρίς να μπορώ να αποδείξω την ύπαρξή του, ΕΚΛΕΓΩ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ σαν Άνθρωπος ακολουθώντας το και όχι σαν ζώο παραβλέποντάς το.
Εξάλλου, η μεταμόρφωση του ανθρώπου-ζώου προς το πιο ανθρώπινο περνάει μέσα από τρία βήματα: ΕΚΛΟΓΗ, ΑΛΛΑΓΗ, ΑΠΟΦΑΣΗ.
Παρακαλώ σκεφτείτε τα λίγο όλα αυτά…
Βιβλία για υγεία και επιβίωση
ΠΑΡΑΚΑΛΩ κατεβάστε τα παρακάτω βιβλία.
1] Το βιβλίο των πόνων του σώματος
2] Η θεραπεία για όλες τις ασθένειες
3] Θεραπεία όλων των προχωρημένων καρκίνων
4] Συσσωρευτής οργόνης του Ράιχ
5] Swedish Bitters
6] Πληροφορίες για τα βιβλία
Επίσης μπείτε εδώ και κατεβάστε μερικά βιβλία για ΕΠΙΒΙΩΣΗ
Όλα τα βιβλία έχουν σχέση με την υγεία σας. Είναι «καθαρά» χωρίς ιούς. Μοιράστε τα με την σειρά σας σε όποιον θέλετε. Όσοι περισσότεροι τα πάρουν τόσο το καλύτερο. Αν ξέρετε κάποιον σχετικό με ιατρική, που να μην είναι υπάλληλος αλλά να αγαπάει την ιατρική και τις θεραπείες, δώσε του ειδικά τα δύο πρώτα. Στο «Η θεραπεία για όλες τις ασθένειες» υπάρχει μία μικρή ηλεκτρονική συσκευή που μπορεί να σκοτώσει εύκολα παράσιτα ιούς και μικρόβια.- Θέλουν να μας εξαφανίσουν και τα καταφέρνουν
- ΤΕΡΨΙΩΝΟΣ και ΠΛΟΥΤΩΝΟΣ (Νεκρικοί διάλογοι Λουκιανού)
- Οι δύο στάμνες (μια ενδιαφέρουσα ανάλυση)
- ΖΗΝΟΦΑΝΤΟΥ και ΚΑΛΛΙΔΗΜΙΔΟΥ (Νεκρικοί διάλογοι Λουκιανού)
- Η απάτη της ψυχολογίας
- ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ - β μέρος
- Σαλάτα με ιταλικό ραδίκι
- Θεραπεία μόλυνσης νυχιού
- Τουρκοελληνικό λεξικό
- ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΕΕΛΖΕΒΟΥΛ - α μέρος
Κάντε και κανένα like άχρηστοι και απαίσιοι επισκέπτες…
- Follow Μιχάλης on WordPress.com
Στατιστικά
- 253.172 hits
Για επίσκεψη
Εξαιρετικά!!! Εύγε!!!
Μοῦ ἀρέσειΜοῦ ἀρέσει
ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΣΙΩΠΟΥΝ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
Σήμερα, όπου βάλλεται η Ορθοδοξία προς χάριν της πανθρησκείας ή αλλιώς οικουμενισμού, το κήρυγμα του αειμνήστου Μητρ. Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτη είναι πιο πολύ επίκαιρο παρά ποτέ !
Η επιβολή της πανθρησκείας γίνεται με διάφορα πολιτικά, οικονομικά και άλλα μέσα. Στα πολιτικά μέσα βλέπουμε την θέληση των κυβερνώντων να αφαιρέσουν κάθε τι που είναι ή/και θυμίζει Ορθοδοξία, όπως κατάργηση σταυρού σημαίας, κατάργηση προσευχής στα σχολεία και λοιπά σχετικά που βλέπουμε και ακούμε σε καθημερινή βάση. Στα οικονομικά μέσα βλέπουμε την θέληση των κυβερνώντων να βάλουν φόρο στους χριστιανούς, να τους υποδουλώσουν στο υλικό χρήμα “χτίζοντας τον χρυσόν πάνω στον Χριστόν”.
Άλλα μέσα είναι η σιωπή πλείστων των ιεραρχών και των θεολόγων στο θέμα αυτό. Θυμίζουμε τι λέει στο βιβλίο του ο αείμνηστος Αριστοτέλης Δελήμπασης “(Η ΑΙΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, Α. Δ. ΔΕΛΗΜΠΑΣΗ, ΑΘΗΝΑΙ 1972, Κεφάλαιον Δ’, Παρέκκλισις και Μετάνοια, σ.σ. 288-289) : Η ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝ ΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, Η αντιθεολογική σιωπή πλείστων θεολόγων.
Ως «μέγα τι θηρίον εξήλθεν επί γης η αίρεσις αύτη» (Μ. Αθανασίου, ΒΕΠΕΣ, 31, 243)του Οικουμενισμού. Το «θηρίον» τούτο εισήλθεν εις την μάνδραν των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών, όπου κατασπαράσσει ποιμένας και πρόβατα, αρχίζον από των κεφαλών. Αι παναιρετικαί οικουμενιστικαί διδασκαλίαι και καινοτομίαι κλυδωνίζουν την Ορθόδοξον Εκκλησίαν, ως άλλα «κύματα άγρια θαλάσσης επαφρίζοντα τας εαυτών αισχύνας» (Ιούδ. 13). Όπως επί της εποχής του Μ. Βασιλείου, ούτω και σήμερον η Ορθοδοξία συγκλονείται εκ θεμελίων και αι Ορθόδοξαι Εκκλησίαι κινδυνεύουν να καταποντισθούν αύτανδροι εις τα πικρά και θανατηφόρα ύδατα της οικουμενιστικής ψευδοδοξίας. Όντως, ο «σάλος ούτος των Εκκλησιών τίνος ουκ έτσι θαλασσίου κλύδωνος αγριώτερος; Εν ω παν μεν όριον Πατέρων κεκίνηται, πας δε θεμέλιος και ει τι οχύρωμα δογμάτων διασαλεύεται. Κλονείται δε πάντα και κατασείεται σαθρά τη βάσει επαιωρούμενα» (Μ. Βασιλείου, PG. 32, 212-213).
Γεννάται το ερώτημα: Τοσούτου μεγάλου κινδύνου επιστάντος εις την Εκκλησίας, ποίαν στάσιν τηρούν οι θεολόγοι; Δυστυχώς πλείστοι κληρικοί και λαϊκοί θεολόγοι παραμένουν άπρακτοι, ως να υπνώττουν, ή συσχηματίζονται προς την οικουμενιστικήνκακοτροπίαν, υποκύπτοντες συν τω χρόνω εις ταύτην, προ παντός δια της συνηθείας.
Εις στρατιάν σιγώντων θεολόγων μετεβλήθησαν ούτοι, αν και εκλήθησαν παρά Θεού εις τον αντιαιρετικόν πόλεμον, υπέρ πίστεως και της επουρανίου πατρίδος. Σιγούν ούτοι, αν και απεδέχθησαν την ουρανίαν ταύτην κλήσιν, ως δηλοί η θεολογική των ιδιότης. Ενώ έργον των έχουν να ομιλούν περί Θεού «έμπροσθεν των ανθρώπων» (Ματθ. ι’, 33), ομολογούντες τον Υιόν του Θεού προς σωτηρίαν αυτών, σιωπούν έμπροσθεν των ανθρώπων και δη καθ’ ην στιγμήν ο Κύριος της δόξης βλασφημείται και η Εκκλησία Αυτού καταπατείται παρά της αποθρασυνθείσης παναιρέσεως. Καίτοι έργον της ζωής των είναι να αγωνίζονται «τον καλόν αγώνα της πίστεως» (1 Τιμ. στ’, 12) εναντίον πάσης αιρέσεως και υπέρ της Εκκλησίας και της εν Χριστώ ζωής των ανθρώπων,συσχηματίζονται τω αιώνι τούτω, προτιμώντες τον άμαχον βίον, κοσμικής φιλοτιμίας ή και «ωφελείας χάριν» (Ιουδ. 16). Ενώ επιβάλλεται να λαλούν τους φερομένους δια των αγίων Πατέρων μέχρις ημών θείους λόγους, «εν τη γενεά ταύτη τη μοιχαλίδι και αμαρτωλώ» (Μάρ. η’, 38), πολλοί εξ αυτών προτιμούν να διδάσκουν μάλλον λόγους ανθρώπων, ενασμενίζοντες περί την λεγομένην κοινωνιολογίαν, ψυχολογίαν, ανθρωπολογίαν κ.ά.τ.
Τοιουτοτρόπως ανταλλάσσουν την θείαν επιστήμην της όντως Θεολογίας, δια της ανθρωπίνης επιστήμης των πραγμάτων του κόσμου,καταλύοντες εν εαυτοίς την θείαν αυτών αποστολήν (Ιω. ιζ’, 18). Εγκαταλείπουν την «σοφίαν του Θεού», την «εν μυστηρίω, την αποκεκρυμμένην, ην προώρισεν ο Θεός προ των αιώνων εις δόξαν ημών, ην ουδείς των αρχόντων του αιώνος τούτου έγνωκεν», και λαλούν «σοφίαν» «του αιώνος τούτου» και «των αρχόντων του αιώνος τούτου των καταργουμένων» (1 Κορ. β’, 6-8). Τις λοιπόν ο λόγος της θλιβεράς ταύτης παρατροπής;
ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΣΙΩΠΟΥΝ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ :
Μοῦ ἀρέσειΜοῦ ἀρέσει