Ευγένεια όχι αστεία

Η δασκάλα ρωτάει τα παιδιά:
-Εσύ Γιαννάκη, αν έβγαινες με μια κοπέλα από καλή οικογένεια και με πολύ καλή ανατροφή για δείπνο και ήθελες να πας στην τουαλέτα, τι θα έλεγες;
-Θα έλεγα «μισό λεπτό πάω να αρμέξω την σαύρα μου».
-A, όχι αυτό θα ήταν πολύ αγενές… Εσύ Κωστάκη παιδί μου πως θα το έλεγες;
-Θα έλεγα «με συγχωρείς καλή μου φίλη, αλλά… πρέπει να πάω στην τουαλέτα».
-Ναι… κάπως καλύτερα, αλλά η λέξη «τουαλέτα» όταν τρως ακούγεται άσχημα. Εσύ Μπόμπο παιδί μου, απόδειξέ μας επιτέλους πόσο έξυπνος και ευγενικός είσαι… Τι θα έλεγες στην κοπέλα;
Και ο Μπόμπος:
-Εγώ κυρία θα έλεγα: Καλή μου, παρακαλώ να με συγχωρέσεις που θα σε αφήσω για μισό λεπτό, αλλά δυστυχώς πρέπει να εξυπηρετήσω έναν πολύ καλό μου φίλο, τον οποίο και ευελπιστώ να σου γνωρίσω αμέσως μετά το φαγητό!

Ἕνα σχόλιο ἐπὶ τοῦ “Ευγένεια όχι αστεία

  1. Το Ονειρεμένες Απάτητες Διαδρομές πάει διακοπές…Ευχόμαστε Καλές Γιορτές με υγεία, ευτυχία, τύχη…

    Ας φέρει το 2010 κάθε μέρα έρωτα … κέφι ..όρεξη για ζωή και τρέλες ..γέλιο και πραγματοποίηση κάθε ονείρου…Να είναι κάθε ώρα και στιγμή καλύτερη από την προηγουμένη και κάθε χρόνο η καρδιά να βρίσκει περισσότερη ευτυχία και αγάπη.

    Ας κάνουμε μια πρόποση φίλοι μου….

    Ποτέ μην πεις ψέματα …μην κλέψεις .. μην ξεγελάσεις .. μην πιεις..
    Αν όμως είναι να πεις ψέματα ..πες τα για να βρεθείς με αγαπημένο…
    Αν πρέπει να κλέψεις…ξέκλεψε στιγμές για φίλους..
    Αν πρέπει να ξεγελάσεις…ξεγέλασε το θάνατο…
    Αν πρέπει να πιεις…πιες τις στιγμές που σου κόβουν την ανάσα…γιατί η ζωή δεν είναι οι ανάσες που παίρνεις ..αλλά οι στιγμές που σου κόβουν την ανάσα..

    Χρόνια Πολλά και καλά ..

    http://apatitesdiadromes.blogspot.com/2009/12/blog-post_19.html

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

