Τα χαιρετίσματα

Πάει ο μπαμπάς στο κρεβάτι του παιδιού του, για να το καληνυχτίσει και το ακούει να λέει:
-Θεούλη μου θέλω να έχεις καλά τη μαμά μου, τον μπαμπά μου, την γιαγιά μου και δώσε χαιρετίσματα στον παππού μου!
Την επόμενη μέρα χτυπάει το τηλέφωνο και είναι η γιαγιά και είπε ότι πέθανε ο παππούς!
Το ίδιο βράδυ πάει πάλι ο μπαμπάς να καληνυχτίσει το παιδί και ακούει:
-Θεούλη μου θέλω να έχεις καλά τη μαμά μου, το μπαμπά μου και δώσε χαιρετίσματα στη γιαγιά μου!
Την επόμενη μέρα πέθανε και η γιαγιά!!! Ο πατέρας δεν μπορούσε να το πιστέψει! Το βράδυ λοιπόν πήγε επίτηδες να κρυφακούσει:
-Θεούλη μου θέλω να έχεις καλά την μαμά μου και δώσε χαιρετίσματα στον μπαμπά μου!
Με το που το ακούει αυτό ο μπαμπάς τρελαίνεται! Την επόμενη μέρα φεύγει απ’ το σπίτι νωρίς για την δουλειά και γυρίζει αργά το βράδυ ευτυχισμένος που μέχρι στιγμής ήταν ζωντανός! Μπαίνει στο σπίτι, καλησπερίζει τη γυναίκα του και της λέει:
-Συγνώμη αγάπη μου που άργησα αλλά είχα μια πολύ άσχημη μέρα…
Και η γυναίκα:

-Μιλάς και εσύ; Εγώ τι να πω που πέθανε ο κουμπάρος μπροστά στην πόρτα μας;

Ἀπαντῆστε

