Είχε δύο επιλογές

να ντρόγυνο ρχεται στόν γιατρό καί λέει ντρας τι γυναίκα του δέν θέλει νά κάνει σέξ μαζί του τούς τελευταίους 7 μνες. γιατρός παίρνει τήν γυναίκα στά νδότερα γιά νά μιλήσουν διαιτέρως.

-Γιατί μαντάμ δέν χετε ρεξη;

-Τούς τελευταίους 7 μνες παίρνω ταξί γιά νά πάω στήν δουλειά μου. λλά πειδή χουμε πολλά χρέη καί δέν περισσεύουν λεφτά μέ ρωτάει ταρίφας:

-Λοιπόν θά πληρώσετε σήμερις, …; τσι μου κάνει να ““. ταν πηγαίνω στήν δουλειά εμαι πλέον ργοπορημένη καί μέ ρωτάει προϊστάμενος:

-Λοιπόν θά σς γράψω τήν ργοπορία, …; τσι μου κάνει να ““.

Γιά νά γυρίσω σπίτι παίρνω πάλι ταξί καί μέ ρωτάει πάλι ταρίφας:

-Λοιπόν θά πληρώσετε ατήν τήν φορά, …;

τσι μου κάνει να ““. Βλέπετε γιατρέ μου, ταν γυρίσω σπίτι, εμαι πολύ κουρασμένη καί δέν θέλω λλο.

Καί λέει γιατρός:

-Λοιπόν, θά τό πομε στόν ντρα σας, … ;

Πηγή: http://pentaedron-kafes.blogspo

Ἀπαντῆστε

