Γυναικείες ατάκες που άλλαξαν την ροή της ιστορίας

– Εύα: Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;
– Πηνελόπη: «Και μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο.
– Μήδεια: Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στον φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε.
– Η ηητέρα του Πόντιου Πιλάτου: Άντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το φαγητό.
– Η γυναίκα του Ιούδα: Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!
– Εύα Μπράουν, σύντροφος Χίτλερ:” Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό…
– Τζάκι Κέννεντι (ΗΠΑ, 1963): Αγάπη, σήμερα λέω πάρουμε το κάμπριο.
– Κυρία Ούλμπριχτ, ανατολικήΓερμανία, 1961: Και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τείχος και εμείς όχι;
– Δέσποινα Παπαδοπούλου, Ελλάδα, 1973: Γιώργο ο αχαϊρευτος ο γιος μας πάλι δεν πέρασε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο για να μπει!
– Η γυναίκα του Μπίν Λάντεν: Οσάμα, θα πάω στην Νέα Υόρκη με την μαμά, αλλά με διαφορετικές πτήσεις.

Μία ἀπάντηση

  1. OI ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ .ΧΕ ΧΕ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

