Δείκτες νοημοσύνης

Ἔρχεται ὁ Ἀϊνστάιν στήν Ἑλλάδα καί τόν καλοῦνε σέ μία δεξίωση. Καθώς πίνει τό ἀπεριτίφ τοῦ τόν πλησιάζει ἕνας καί τοῦ λέει:
– Καλησπέρα σας κύριε Ἀϊνστάιν, τιμή μας νά σᾶς ἔχουμε ἀπόψε μαζί μας!
– Τιμή δική μου, ἀπαντάει ὁ μεγάλος ἐπιστήμων. Ἄν ἐπιτρέπετε τί IQ ἔχετε;
– 250, ἀπαντάει αὐτός.
Τότε ὁ Ἀϊνστάιν τοῦ πιάνει συζήτηση γιά τή θεωρία τῆς σχετικότητας, τίς μαῦρες τρύπες καί δέ συμμαζεύεται. Λίγο ἀργότερα κι ἐνῶ ἔτρωγαν τό ὀρεκτικό τους ἕνας κύριος πού καθόταν ἀριστερά του, τοῦ λέει:
– Μεγάλη τιμή μας κάνετε κύριε Ἀϊνστάιν νά βρίσκεστε ἐδῶ μαζί μας.
– Δική μου ἡ τιμή εὐγενικέ κύριε, ἀπάντησε ὁ Ἀϊνστάιν. Τί IQ ἔχετε εὐγενικέ κύριε;
– 150.
Τοῦ πιάνει λοιπόν κουβέντα ὁ Ἀϊνστάιν γιά τό διεθνές δίκαιο, γιά τά προβλήματα πού ἀνακύπτουν ἀπό τά πειράματα γενετικῆς κλπ. Λίγο ἀργότερα κι ἐνῶ ἔτρωγε τό κυρίως πιάτο του, αὐτός πού καθόταν δεξιά του, τοῦ λέει:
– Εἶναι μεγάλη μου τιμή νά τρώω δίπλα σ’ ἕναν τόσο μεγάλο ἐπιστήμονα.
– Δική μου ἡ τιμή, ἀπάντησε ὁ Ἀϊνστάιν, τί IQ ἔχετε;
– 100.
Τοῦ πιάνει λοιπόν κουβέντα γιά τήν κυβέρνηση, γιά τά ἐπιτόκια, τό χρηματιστήριο, τήν τιμή τῆς βενζίνης κόκ. Λίγο ἀργότερα κι ἐνῶ ἔτρωγαν ἐπιδόρπιο ὁ κύριος πού καθόταν ἀπέναντι τοῦ τοῦ λέει:
– Εἶναι πάρα πολύ μεγάλη μου τιμή νά σᾶς ἔχω ἀπέναντί μου κύριε Ἀϊνστάιν.
– Δική μου ἡ τιμή κύριε, τί IQ ἔχετε;
– 50.
Τοῦ πιάνει λοιπόν κουβέντα ὁ Ἀϊνστάιν γιά τό fame story, τήν φάρμα, τόν Τριανταφυλλόπουλο, τόν Εὐαγγελάτο κλπ. Καθώς ἔπιναν καφέ, τόν πλησιάζει ἕνας κύριος καί τοῦ λέει μέ τή σειρά του.
– Πολύ μεγάλη μας τιμή κύριε Ἀϊνστάιν νά βρίσκεστε σήμερα μαζί μας.
– Δική μου ἡ τιμή. Ποιό τό IQ σᾶς
– 10.
Κι ὁ Ἀϊνστάιν:
– Θα πάρετε το πρωτάθλημα φέτος;

Ἀπαντῆστε

